FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.
Znajdź interesujące cię pytanie i kliknij, aby zobaczyć odpowiedź.
Jeżeli odpowiedź nie jest wystarczająca, prosimy o kontakt mailowy: rolmix.pasze@wp.pl lub telefoniczny: 83 359 09 47
1. Kiedy dostanę zamówione produkty?
2. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
3. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
4. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
5. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
6. Jakie są koszty dostawy paczki?
7. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
8. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
9. Czy mogę oddać zakupiony produkt?
10. Co mam zrobić jeśli otrzymany produkt jest w zniszczonej paczce i/lub jest uszkodzony?
11. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
12. Co mam zrobić gdy kod rabatowy nie działa?
13. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
14. Dlaczego koszt wysyłki jest duży?